Bc. Veronika Břečková

Master's thesis

Sociální pozice a prestiž profese marketér

Social position and prestige of the profession Marketer
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá sociální pozicí a prestiží profese marketér. Teoretická část popisuje pojmy, které jsou spojeny s názvem práce. Tato část je věnována oboru marketing s důrazem na marketing v českých podmínkách. Následující část se zabývá sociologickými otázkami pozice, prestiže a kompetencemi všeobecně a také se zaměřením na profesi marketér. Závěrem teoretické části je popsán všeobecný …viac
Abstract:
This thesis describes social position and prestige of the marketer´s profession. Theoretical part describes the terms that are associated with the name of work. This section is devoted to the field of marketing with an emphasis on marketing in the Czech conditions. The following section deals with the sociological issues of position, prestige and competences universally focused on career of marketers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní