Sociální pozice a prestiž profese marketér – Bc. Veronika Břečková
Bc. Veronika Břečková
Diplomová práce
Sociální pozice a prestiž profese marketér
Social position and prestige of the profession Marketer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociální pozicí a prestiží profese marketér. Teoretická část popisuje pojmy, které jsou spojeny s názvem práce. Tato část je věnována oboru marketing s důrazem na marketing v českých podmínkách. Následující část se zabývá sociologickými otázkami pozice, prestiže a kompetencemi všeobecně a také se zaměřením na profesi marketér. Závěrem teoretické části je popsán všeobecný …víceAbstract:
This thesis describes social position and prestige of the marketer´s profession. Theoretical part describes the terms that are associated with the name of work. This section is devoted to the field of marketing with an emphasis on marketing in the Czech conditions. The following section deals with the sociological issues of position, prestige and competences universally focused on career of marketers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n9831/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková