Identifikování a analýza využití sociálních sítí v marketingu firmy – Bc. Juraj Krupa
Bc. Juraj Krupa
Diplomová práce
Identifikování a analýza využití sociálních sítí v marketingu firmy
Identification and analysis of social media applications in corporate marketing
Abstract:
The aim of this final thesis is the identification and analysis of social media applications in corporate marketing. Firstly, it is significant to summarize the theoretical knowledge arising from digital marketing communication background, mainly in terms of social media. Secondly, the focus will be given to gathering of information about selected company, such as the history, the mission, vision of …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať a následne analyzovať využitie sociálnych sietí v marketingu vybranej firmy. V prvej časti práce bude dôležité si zhrnúť teoretické poznatky z prostredia marketingovej komunikácie na internete a hlavne sociálnych sieťach. V druhej časti práce sa budú nahádzať informácie o vybranej spoločnosti, jej história, ciele a návrhy marketingových prostriedkov pre …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bj7ac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
An exploration of human and social capital of entrepreneurs based on their LinkedIn profile
Rivera Rodrigo -
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Nguyen Huy Phuong Pham -
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve firmě AGC
Pavla Arnoldová -
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn ve společnosti CertiCon, a.s.
Linda Kulišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich vplyv na správanie súvisiace so zdravím u ľudí so zdravotnými ťažkosťami
Lucia Tupá