Pavla Arnoldová

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve firmě AGC

Marketing on social networks, focusing on the use of LinkedIn by AGC
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje oblast sociálních sítí a jejich praktické využití v marketingu se zaměřením na LinkedIn. První kapitola si klade za cíl zanalyzovat sociální sítě z obecné stránky. Jsou zde stručně popsány jednotlivé typy sociální sítě, historický vývoj a také způsob, jakým je lze využít za účelem marketingu firmy. Druhá kapitola se zaměřuje podrobněji na sociální síť LinkedIn, její …více
Abstract:
This thesis analyzes the social networks and their practical use in marketing, focusing on LinkedIn. The first chapter aims to discuss social networks as a general overview. Briefly discussed are the different types of social networks, their historical development and how they can be used for successful marketing purposes for a company. The second chapter focuses in more detail on the social networking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Štěpán Müller
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54612