Anna Barborová

Bakalářská práce

Analýza a doporučení pro komunikaci značky kliniky estetické medicíny

Analysis and recommendations for brand communication of aesthetic medicine clinic
Anotace:
Bakalářská práce mapuje nastavování komunikační strategie kliniky estetické medicíny Bradeis Clinic by Lucie Kalinová. Hlavními cíli práce byly analýza současné komunikace značky a návrh doporučení pro nastavení strategie budoucí komunikace a budování značky. Komunikace značky se nacházela ve špatném stavu - byl identifikován neucelený vizuální styl napříč všemi výstupy a chaotické nasazování obsahu …více
Abstract:
This bachelor's thesis maps the communication strategy of an aesthetic medicine clinic, 
the Bradeis Clinic. The primary objectives of the work were to analyze the brand's current communication and propose recommendations for a future communication strategy 
to build up the brand. Brand communication was in bad shape – the visual style was identified as incoherent despite numerous appearances and chaotic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Jakub Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78806

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi