Analýza a doporučení pro komunikaci značky kliniky estetické medicíny – Anna Barborová
Anna Barborová
Bachelor's thesis
Analýza a doporučení pro komunikaci značky kliniky estetické medicíny
Analysis and recommendations for brand communication of aesthetic medicine clinic
Abstract:
Bakalářská práce mapuje nastavování komunikační strategie kliniky estetické medicíny Bradeis Clinic by Lucie Kalinová. Hlavními cíli práce byly analýza současné komunikace značky a návrh doporučení pro nastavení strategie budoucí komunikace a budování značky. Komunikace značky se nacházela ve špatném stavu - byl identifikován neucelený vizuální styl napříč všemi výstupy a chaotické nasazování obsahu …moreAbstract:
This bachelor's thesis maps the communication strategy of an aesthetic medicine clinic, the Bradeis Clinic. The primary objectives of the work were to analyze the brand's current communication and propose recommendations for a future communication strategy to build up the brand. Brand communication was in bad shape – the visual style was identified as incoherent despite numerous appearances and chaotic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78806
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Jakub Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Analýza online komunikace vybrané značky
Andrea NÁDVORNÍKOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka