Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace – Ing. Radim BAČUVČÍK
Ing. Radim BAČUVČÍK
Master's thesis
Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
Music as institutional product and its marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu …moreAbstract:
This master{\crq}s thesis deals with the theoretical delimitation of the essential qualities of music as economic product or goods. Especially it is aimed to the institutional concert music production where it attempts to seek differences and equivalences between the production of artificial (serious) and non-artificial (popular) music. The results of the marketing research, which was aimed to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier:
463
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAČUVČÍK, Radim. \textit{Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/0i8lbl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAČUVČÍK, Radim. Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Mapování a analýza rizik v rámci produkce festivalů klasické hudby v ČR
Aneta Bóriková -
Produkce hudby ve volném čase jako nástroj prevence
Lucie STROHBACHOVÁ -
Produkce elektronické hudby v domácích podmínkách
Dušan SIVÁK -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová