Liya Gvichiani

Bachelor's thesis

Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci

The Role of Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve zvolené finanční institucí – České spořitelně. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituci. Důležitě je objasnit podstatnou roli marketingové komunikace ve vybrané bance. V práci jsou uvedeny teoretické poznatky ve vztahu k bankovnictví a marketingu, dále je provedena vlastní analýza marketingové komunikace …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communication in the selected financial institution – in Česká spořitelna. The aim is to evaluate marketing communications in selected financial institution. It´s important to explain the role of marketing communication in the selected bank. The work presents theoretical knowledge of banking and marketing, the analysis of the marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS