Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci – Liya Gvichiani
Liya Gvichiani
Bachelor's thesis
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
The Role of Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve zvolené finanční institucí – České spořitelně. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituci. Důležitě je objasnit podstatnou roli marketingové komunikace ve vybrané bance. V práci jsou uvedeny teoretické poznatky ve vztahu k bankovnictví a marketingu, dále je provedena vlastní analýza marketingové komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communication in the selected financial institution – in Česká spořitelna. The aim is to evaluate marketing communications in selected financial institution. It´s important to explain the role of marketing communication in the selected bank. The work presents theoretical knowledge of banking and marketing, the analysis of the marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2018
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/g0mgg/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GVICHIANI, Liya. \textit{Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/0iecm7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.
Petra Ptáčková -
FATCA – Tax reporting obligations of the Czech financial institutions
Ladislav Šmarda -
Activities of International Financial Institutions in reaction to war in Ukraine
Dmytro Panteleymonov -
Social and financial effciency of microfinance institutions: Developing markets, macro environment and financial inclusion
Natálie Soldátková -
Empirical evaluation and corporate assessment of burnout in the financial sector
Benedikt Frank -
Effective US-Czech Stock Portfolio Allocation in Financial Institutions
Jan Minář