Corporate Social Responsibility (CSR) v bankovním průmyslu: model zvyšování finanční výkonnosti – Felix Ondieki Kombo
Felix Ondieki Kombo
Disertační práce
Corporate Social Responsibility (CSR) v bankovním průmyslu: model zvyšování finanční výkonnosti
Corporate Social Responsibility (CSR) in the Banking Industry: A Model for Increasing Financial Performance
Abstract:
The banking sector is considered to be an important component in the financial services' industry while banks are spending millions of dollars on corporate social responsibility (CSR). Many banks have created task teams to introduce the CSR concept properly so that to guarantee higher profits through CSR practices. However, a common CSR framework that can be adapted and implemented by commercial banks …víceAbstract:
Bankovní sektor je považován za důležitou součást finančního průmyslu a banky investují miliony dolarů do společenské odpovědnosti firem (CSR). Výsledkem tohoto je, že mnoho bank vytvořilo pracovní týmy, jejichž úkolem je vytvořit koncept CSR za účelem zvyšování zisků prostřednictvím využití principů CSR. Nicméně takovýto rámec, jenž by mohl být převzat a využit komerčními bankami za účelem zvýšení …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 11. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMBO, Felix Ondieki. \textit{Corporate Social Responsibility (CSR) v bankovním průmyslu: model zvyšování finanční výkonnosti}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0iq7yu/.
Jak správně citovat práci
Kombo, Felix Ondieki. Corporate Social Responsibility (CSR) v bankovním průmyslu: model zvyšování finanční výkonnosti. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić