Soňa Kašpráková

Diplomová práce

Marketingová strategie orchestru Berg

Marketing strategy of Berg Orchestra
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit základ marketingové strategie Orchestru Berg a navrhnout marketingová opatření v souvislosti se zaměřením na novou cílovou skupinu lidí mladších třiceti let. Teoretická část pojednává o marketingu orchestrů, popisuje specifika marketingového mixu a problematiku segmentace, targetingu a positioningu. Dále se zaměřuje na oblast marketingového výzkumu, především …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a base of marketing strategy of Berg Orchestra, because of focusing on new target group of younger audience. Theoretical part describes marketing of orchestras and specifics of marketing mix, then issues of segmentation, targeting and positioning. This part also focuses on marketing research, especially on quality research, which is used in practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Marie Vítová Dušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50811