Marketingová strategie orchestru Berg – Soňa Kašpráková
Soňa Kašpráková
Diplomová práce
Marketingová strategie orchestru Berg
Marketing strategy of Berg Orchestra
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit základ marketingové strategie Orchestru Berg a navrhnout marketingová opatření v souvislosti se zaměřením na novou cílovou skupinu lidí mladších třiceti let. Teoretická část pojednává o marketingu orchestrů, popisuje specifika marketingového mixu a problematiku segmentace, targetingu a positioningu. Dále se zaměřuje na oblast marketingového výzkumu, především …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to create a base of marketing strategy of Berg Orchestra, because of focusing on new target group of younger audience. Theoretical part describes marketing of orchestras and specifics of marketing mix, then issues of segmentation, targeting and positioning. This part also focuses on marketing research, especially on quality research, which is used in practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50811
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Marie Vítová Dušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50811
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova