Lucia Petroniová
Bakalářská práce
Gender a reklama v ČR
Abstract:
Cieľom práce je vymedziť pojmovo a historicky genderovú tématiku, poukázať na prejavy a vplyv genderu a prostredníctvom analýzy reklamných oznámení v 8 časopisoch rozpoznať, či súčasné reklamy prezentujú ženy a mužov stereotypne. Cieľom je taktiež zistiť, či stereotypy- ako je napr. pohľad na krásu, neškodia spoločnosti, poprípade identifikovať ich dôsledky, ako aj kategorizácia prejavov vychádzajúcich …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v české reklamě
Tereza Bílá -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro děti předškolního věku
Klára Tesaříková -
ŽENSKÉ GENDEROVÉ STEREOTYPY VE FILMECH PRO PAMĚTNÍKY
Tereza SKÁCELOVÁ -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Mýtus krásy, ideál nebo realita?
Sabina IVANČÁKOVÁ -
Diskrepance mezi ideálem krásy v reklamním průmyslu a reálnou reflexí současných mužů
Klára Vávrová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova