Interdisciplinární analýza fenoménu Já z pohledu filosofie, psychologie a neurověd – Bc. Petra BOROVSKÁ
Bc. Petra BOROVSKÁ
Diplomová práce
Interdisciplinární analýza fenoménu Já z pohledu filosofie, psychologie a neurověd
The Problem of Self in Philosophy and Psychology
Anotace:
Tato práce se zabývá fenoménem zvaným Já. Já je jedno z klíčových témat ve filosofii a v podstatě až dodnes zůstává otázkou plnou nejasností. Každý ve svém životě zápasí s touto neznámou v podobě otázky jeho vlastní identity. Pro toto objasňování jsem zvolila tři disciplíny: filosofii, psychologii a neurovědy, jež umožňují v jisté komplexitě prozkoumat různé koncepty Já. Cílem bylo nalezení určitého …víceAbstract:
This paper deals with phenomenon called Self. The Self is one of the key topics in philosophy and even in these days it remains quite mysterious question. Every human being has to solve this puzzle in his own live as the question of identity. I chose three relevant disciplines for that matter: philosophy, psychology, and neuroscience because allows us to deal with the topic in a certain complexity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Polák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOROVSKÁ, Petra. Interdisciplinární analýza fenoménu Já z pohledu filosofie, psychologie a neurověd. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Využití neurovědy v marketingu s přihlédnutím k etice
Alžběta Smetanová -
Lidská religiozita v pohledu moderní neurovědy v pracích Františka Koukolíka
Lukáš Málek -
Neurovědy, jejich přínos pro psychologii
Daniela Vymazalová Gruberová