Současné postavení LCA na trhu letecké dopravy – Terézia Zambojová
Terézia Zambojová
Bakalářská práce
Současné postavení LCA na trhu letecké dopravy
Current position of LCA at the air traffic market
Anotace:
Podstatou a cílem této bakalářské práce je charakterizovat a analyzovat trh nízkonákladové letecké dopravy, vymezit dopady a vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy, uvést komparaci LCA s jejich hlavním konkurentem v hospodářské soutěži – klasickými dopravci a určit prognózu a potenciální budoucí vývoj LCA. Práce je členěna do 3 částí. V první části je vymezena historie a vývoj …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to characterize and analyze the market of low-cost air traffic, define impacts and influence of the entry of LCA at the air traffic market, introduce comparison of low-cost airlines with their main competitor - traditional airlines and set down prognosis and potential development of LCA. The bachelor thesis is divided into 3 parts. The first part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Jan Žufan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová