Nákupní a prodejní strategie ZKD Plzeň – Aneta ŠMÍDOVÁ
Aneta ŠMÍDOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní a prodejní strategie ZKD Plzeň
Buying and selling strategy of ZKD Plzeň
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nákupní a prodejní strategie. Teoretická část je zaměřena na pojmy spojené se spotřebním družstevnictvím. Nadále je zde přehled organizací, které napomáhají celkovému rozvoji. V praktické části je charakterizováno vybrané spotřební družstvo ZKD Plzeň včetně jeho možností nákupu od dodavatelů a prodejní strategie. Výstup práce je shrnut v celkovém zhodnocení …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with buying and selling strategy. The theoretical section of this thesis is focused on concepts of consumer co-operatives. There is also a list of organizations which are conducive to develop consumer co-operatives. The practical section includes the characteristic of the selected consumer cooperative ZKD Plzeň, the possibilities of buying from suppliers and selling strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Aneta. Nákupní a prodejní strategie ZKD Plzeň. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva
Petra KUDRLOVÁ -
Obchodní strategie vybraného velkoobchodu
Monika LÖFFELMANNOVÁ -
Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva
Petra KUDRLOVÁ -
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Eliška Zakouřilová -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Maloobchod v čase koronakrízy
Ivana Šípošová