Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh – Daria Uspenska
Daria Uspenska
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Competitiveness of the company entering the foreign market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení konkurenceschopnosti podniku při vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky konkurenceschopnosti, zejména vymezením pojmů konkurence, konkurenční výhoda a konkurenceschopnost. Dále jsou probrány nástroje situační analýzy, které se používají k hodnocení konkurenceschopnosti, mezi něž patří …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the assessment of the competitiveness of the company in entering the foreign market. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with the theoretical background of competitiveness, in particular the definition of the concepts of competition, competitive advantage and competitiveness. Then, the situational analysis tools that are used to assess competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uspenska, Daria. Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Vojtěch Souček -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Adam Nasikovský -
Mezinárodní tým jako konkurenční výhoda organizace
Ludek Šteffel -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Klára Jonášová -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
CSR jako konkurenční výhoda
Barbora Hnaníčková -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda
Valerie Vokounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
11. 5. 2022