Michala Voldřichová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu

Marketing strategy of a chosen travel trade company
Anotace:
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy …více
Abstract:
The diploma thesis "Marketing strategy of a chosen travel trade company" deals with the situation in a spa hotel Royal. The aim of the diploma thesis is to elaborate the situation analysis of the hotel, to describe and evaluate the contemporary marketing strategy and to make suggestions for the further strategy improvement. The diploma thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2009
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Jana Vaňková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8970

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch