Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí – Dominika Čermáková
Dominika Čermáková
Bachelor's thesis
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
The Social Advertising Focusing For an Domestic Violence
Abstract:
Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí" se zabývá funkčností reklamních spotů zaměřených na osoby postižené nebo ohrožené domácím násilí. Cílem práce je zjistit, který z prvků používaných ve spotech je nejefektivnější, tedy který veřejnost nejvíce zaujme. V další části bude potvrzena nebo vyvrácena teorie, že emocionální apel má v sociální reklamě efekt potlačení apelu informativního …moreAbstract:
The bachelor thesis "Social Advertising Focusing For Domestic Violence" deals with the functionality of advertising spots focused on people affected or threat by domestic violence. The objective of the thesis is to determine which of the elements used in the spots is the most effective, it means which attracts people the most. In the next part will be confirmed or re-futed the theory that the emotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čermáková, Dominika. Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Domácí násilí a přístupy k řešení domácího násilí oprávněných orgánů veřejné správy a nestátních organizací.
Miroslav Stohel -
Strategie prevence domácího násilí a genderově podmíněného násilí v České republice
Věra Wildnerová -
Domácí násilí a jeho řešení s Policií ČR a jinými organizacemi pomáhajícím obětem domácího násilí
Martin BÍNA