Vendula Müllerová

Bakalářská práce

Marketingový plán módní společnosti

Marketing plan for a fashion company
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro módní společnost Freshlabels s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část poskytne základ pro část praktickou. Budou zde popsány analýzy a metody, které budou aplikovány v praktické části. Jedná se o metody situační analýzy, která zkoumá prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. Vnější vlivy působící na tuto společnost …více
Abstract:
The intention of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for the fashion company Freshlabels Ltd. The thesis is divided into two parts, the theoretical part will provide the basis for the practical part. It will describe the analysis, methods that will be applied in the practical part. These are situational analysis methods, which examines the environment in which the company operates. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Zdeňka Kučerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90052

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Arts Management