Vendula Müllerová

Bachelor's thesis

Marketingový plán módní společnosti

Marketing plan for a fashion company
Abstract:
Záměrem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro módní společnost Freshlabels s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část poskytne základ pro část praktickou. Budou zde popsány analýzy a metody, které budou aplikovány v praktické části. Jedná se o metody situační analýzy, která zkoumá prostředí, ve kterém se společnost pohybuje. Vnější vlivy působící na tuto společnost …more
Abstract:
The intention of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for the fashion company Freshlabels Ltd. The thesis is divided into two parts, the theoretical part will provide the basis for the practical part. It will describe the analysis, methods that will be applied in the practical part. These are situational analysis methods, which examines the environment in which the company operates. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Zdeňka Kučerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90052

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Arts Management