Společenská odpovědnost firem - etika podnikání v České republice – Bc. Zdeněk Jaroš
Bc. Zdeněk Jaroš
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem - etika podnikání v České republice
Corporate Social Responsibility - Business Ethics in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje oblasti společenské odpovědnosti firem se zaměřením na etiku podnikání v prostředí České republiky. Hlavním cílem práce je zjistit, zda existuje souvislost mezi velikostí podniku a existencí etického kodexu, zda je nějaký rozdíl v chování firem, které mají zavedený etický kodex a které jej nemají, a zda je nějaká přímá souvislost mezi oborem podnikání a etickou úrovní …víceAbstract:
The scope of this theses is covering the area of social liability of companies with the focus on the business‘ ethics in the Czech Republic. The main objective is to identify whether connection between the size of the company and the existence of the ethics code exists. It questions whether there is a difference in the behavior of the company who has the ethics code and who has not, whether there is …víceKlíčová slova
Etika etický kodex ekonomická sféra environmentální sféra morálka podniková etika sociální sféra společenská odpovědnost firem spravedlnost stakeholders Transparency International zelená kniha Ethics code of ethics the economic sphere the environmental sphere morality business ethics social sphere corporate social responsibility justice the Green Paper
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s2dm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia