Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži – Bc. Marián Bebjak
Bc. Marián Bebjak
Diplomová práce
Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Communication Strategy of Educational Activities of The National Centre of Garden Culture in Kroměříž
Anotace:
Témou diplomovej práce je komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Praktická časť opisuje komunikačnú stratégiu a marketing kultúry. Táto kapitola je ukončená metodologickou časťou a stanovením výskumných otázok práce. Praktická časť nás zoznamuje so súčasnou situáciou. Po uvedení do situácie, táto časť práce pokračuje konkurenčnou analýzou a marketingovým …víceAbstract:
The topic of this thesis is communication strategy of educational activities of the National centre of garden culture in Kroměříž. The theoretical part describes communication strategy and culture marketing. This part is concluded by the methodology section and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction, this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEBJAK, Marián. \textit{Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0jzt10/.
Jak správně citovat práci
Bebjak, Marián. Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
Veronika Práznovská -
Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Miriama Šimurková -
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Kristína Vaverčáková -
Komunikačná stratégia značky Oreo
Simona Ladislavová -
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Zuzana Kissová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova -
Komunikačná stratégia spoločnosti Aproxima
Nikoleta Richterová