Bc. Marián Bebjak

Master's thesis

Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

Communication Strategy of Educational Activities of The National Centre of Garden Culture in Kroměříž
Abstract:
Témou diplomovej práce je komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Praktická časť opisuje komunikačnú stratégiu a marketing kultúry. Táto kapitola je ukončená metodologickou časťou a stanovením výskumných otázok práce. Praktická časť nás zoznamuje so súčasnou situáciou. Po uvedení do situácie, táto časť práce pokračuje konkurenčnou analýzou a marketingovým …more
Abstract:
The topic of this thesis is communication strategy of educational activities of the National centre of garden culture in Kroměříž. The theoretical part describes communication strategy and culture marketing. This part is concluded by the methodology section and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction, this part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bebjak, Marián. Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications