Využití nástrojů marketingové komunikace pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu – Tereza Štumbauerová
Tereza Štumbauerová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingové komunikace pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu
Utilisation of marketing communication tools to support development and financing of a sports club.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá navržením vhodné marketingové komunikační strategie pro sportovní oddíl ultralehkého létání. Práce je rozdělena do tří částí, literární rešerše, analytická část a návrhová část. Literární rešerše obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. V analytické části je stručně představen sportovní oddíl a jeho dosavadní marketingová komunikace. Dále byla zpracována situační …moreAbstract:
The bachelor thesis engages in designing a suitable marketing communication strategy for the sports club of microlight aviation. The thesis is divided into three sections. Literary research, analytical part and proposal part. Literary research includes theory regarding given issues. The analytical part is briefly presented the sports club and its existing marketing communication. Subsequently, a situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Reader: Jana Pavelková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTUMBAUEROVÁ, Tereza. \textit{Využití nástrojů marketingové komunikace pro podporu rozvoje a~financování sportovního oddílu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0k2uzs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Design of Communication Layer of Smart Factory
Balaguru Baluchamy -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Perception of circular economy and its communication strategy
Lucie Frýbortová -
Návrh komunikační strategie vybraného podniku
Tereza Helštýnová -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Návrh komunikační kampaně
Martina Kabáčová