Bc. Josef Steinz

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR

Proposal of communication strategy for selected used car sale in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá definicemi a seznámením s veškerou potřebnou teorií ohledně marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, marketingového prostředí, marketingové a komunikační strategie. Dále následuje metodika, kde je vysvětlen cíl a použití veškerých metod z teoretické části. Poté praktická část, ta obsahuje představení autobazaru …více
Abstract:
This bachelor thesis contains a theoretical part, which deals with definitions and acquaintance with all the necessary theory regarding marketing communication, marketing mix, communication mix, marketing environment, marketing and communication strategy. Then follows the methodology, which explains the goal and use of all methods from the theoretical part. Then the practical part, which contains an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.