Tereza Štumbauerová

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingové komunikace pro podporu rozvoje a financování sportovního oddílu

Utilisation of marketing communication tools to support development and financing of a sports club.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá navržením vhodné marketingové komunikační strategie pro sportovní oddíl ultralehkého létání. Práce je rozdělena do tří částí, literární rešerše, analytická část a návrhová část. Literární rešerše obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. V analytické části je stručně představen sportovní oddíl a jeho dosavadní marketingová komunikace. Dále byla zpracována situační …více
Abstract:
The bachelor thesis engages in designing a suitable marketing communication strategy for the sports club of microlight aviation. The thesis is divided into three sections. Literary research, analytical part and proposal part. Literary research includes theory regarding given issues. The analytical part is briefly presented the sports club and its existing marketing communication. Subsequently, a situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Jana Pavelková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti