Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků – Bc. Xeniya Kashayeva
Bc. Xeniya Kashayeva
Bachelor's thesis
Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
An Analysis of marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Abstract:
Tématem bakalářské práce je poštovní mailing jako nástroj marketingové komunikace společnosti. V poslední době s růstem popularity internetu poštovní mailing používá stále méně společností, protože mnozí podnikatelé preferují levnější a rychlejší médium – elektronické e-maily. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové činnosti parfumérie Sephora v České republice se zaměřením na poštovní …moreAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to postal mailing as a tool of marketing communications. Recently, with the growth in popularity of online mail and other marketing communication tools, fewer companies use postal mailing. They prefer cheaper and faster media - e-mails. The main aim of this thesis is to analyze the marketing activities of Sephora in the Czech Republic, focusing on the postal mailing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dzjl0/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASHAYEVA, Xeniya. \textit{Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/0k5krs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová