Bc. Xeniya Kashayeva

Bachelor's thesis

Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků

An Analysis of marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Abstract:
Tématem bakalářské práce je poštovní mailing jako nástroj marketingové komunikace společnosti. V poslední době s růstem popularity internetu poštovní mailing používá stále méně společností, protože mnozí podnikatelé preferují levnější a rychlejší médium – elektronické e-maily. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové činnosti parfumérie Sephora v České republice se zaměřením na poštovní …more
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to postal mailing as a tool of marketing communications. Recently, with the growth in popularity of online mail and other marketing communication tools, fewer companies use postal mailing. They prefer cheaper and faster media - e-mails. The main aim of this thesis is to analyze the marketing activities of Sephora in the Czech Republic, focusing on the postal mailing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication