Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků – Bc. Xeniya Kashayeva
Bc. Xeniya Kashayeva
Bakalářská práce
Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
An Analysis of marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Anotace:
Tématem bakalářské práce je poštovní mailing jako nástroj marketingové komunikace společnosti. V poslední době s růstem popularity internetu poštovní mailing používá stále méně společností, protože mnozí podnikatelé preferují levnější a rychlejší médium – elektronické e-maily. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové činnosti parfumérie Sephora v České republice se zaměřením na poštovní …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to postal mailing as a tool of marketing communications. Recently, with the growth in popularity of online mail and other marketing communication tools, fewer companies use postal mailing. They prefer cheaper and faster media - e-mails. The main aim of this thesis is to analyze the marketing activities of Sephora in the Czech Republic, focusing on the postal mailing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dzjl0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová