Bc. Xeniya Kashayeva

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků

An Analysis of marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Anotace:
Tématem bakalářské práce je poštovní mailing jako nástroj marketingové komunikace společnosti. V poslední době s růstem popularity internetu poštovní mailing používá stále méně společností, protože mnozí podnikatelé preferují levnější a rychlejší médium – elektronické e-maily. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové činnosti parfumérie Sephora v České republice se zaměřením na poštovní …více
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to postal mailing as a tool of marketing communications. Recently, with the growth in popularity of online mail and other marketing communication tools, fewer companies use postal mailing. They prefer cheaper and faster media - e-mails. The main aim of this thesis is to analyze the marketing activities of Sephora in the Czech Republic, focusing on the postal mailing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace