Rozvoj hudebnosti a rytmizace u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Lucie Chaloupková, DiS.
Bc. Lucie Chaloupková, DiS.
Bakalářská práce
Rozvoj hudebnosti a rytmizace u žáků s lehkým mentálním postižením
Development of musicality and rhythmic excercises of pupils with mild intellectual disabilities
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza hudebnosti a rytmizace u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole. Teoretická část je tvořena dvěma kapitolami. První z nich se zabývá komplexním vymezením problematiky lehkého mentálního postižení a možnostmi vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Druhá kapitola je zaměřena na definování pojmů hudebnost a rytmus. Dále se tato kapitola …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis was to analyse the musicality and rhythm abilities of pupils with mild intellectual disabilities. The theoretical part is divided into two chapters. The first one deals with a complex definition of a mild intellectual disability and with educational options for pupils with mild intellectual disabilities. The second chapter focuses on defining musicality and rhythm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ouywm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová
- Oponent: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Rozvoj hudebního vnímání a vyjadřování dětí předškolního věku Development of musical perception and expression of preschool children
Denisa TLUSTOŠOVÁ -
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením na základní škole
Lucie NOVÁČKOVÁ -
Rozvoj žáků se středně těžkým mentálním postižením v hudební a výtvarné výchově
Kateřina LEHNERTOVÁ -
Hudební výchova u žáků s lehkým mentálním postižením
Ondřej SÁRA -
Význam hudební výchovy pro žáky se středně těžkým mentálním postižením
Vendula HUVAROVÁ -
Výuka hudební výchovy na základních školách pro žáky s mentálním postižením v Olomouckém kraji
Daniela STAŠOVÁ -
Začlenění lidové písně do hudební výchovy speciální třídy žáků integrovaných na běžnou ZŠ.
Kateřina Růžičková