Bc. Markéta Maříková

Bachelor's thesis

Postup při tvorbě logotypu společnosti Skappa a jeho využití

Process while creation a new logographer at the Skappa company and his usage
Abstract:
Mnoho firem si uvědomuje, že jejich značka je tím, co si zákazníci budou pamatovat a také tím, co je bude provázet po celou dobu jejich existence. V dnešním moderním světě stojí lidé i podniky před různými rozhodnutími, ale mají na své volby čím dál méně času. Silné značky mohou zákazníkům zjednodušit své rozhodnutí a tím se stávají nedocenitelnými. Celkový vzhled společnosti a její působení na veřejnost …more
Abstract:
Many companies realize that their brand is the symbol, which will customers keep in their minds and that the brand will be linked together with the company for all the time. People and companies are making many different decisions which have to be made in a very short time, this time a being shorter and shorter, because of today´s modern and fast running world. Powerful brands are able to make the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní