Postup při tvorbě logotypu společnosti Skappa a jeho využití – Bc. Markéta Maříková
Bc. Markéta Maříková
Bachelor's thesis
Postup při tvorbě logotypu společnosti Skappa a jeho využití
Process while creation a new logographer at the Skappa company and his usage
Abstract:
Mnoho firem si uvědomuje, že jejich značka je tím, co si zákazníci budou pamatovat a také tím, co je bude provázet po celou dobu jejich existence. V dnešním moderním světě stojí lidé i podniky před různými rozhodnutími, ale mají na své volby čím dál méně času. Silné značky mohou zákazníkům zjednodušit své rozhodnutí a tím se stávají nedocenitelnými. Celkový vzhled společnosti a její působení na veřejnost …moreAbstract:
Many companies realize that their brand is the symbol, which will customers keep in their minds and that the brand will be linked together with the company for all the time. People and companies are making many different decisions which have to be made in a very short time, this time a being shorter and shorter, because of today´s modern and fast running world. Powerful brands are able to make the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ji6l7/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proč se (ne)čtou firemní časopisy?
Denisa Palmová -
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Tomáš Brejla -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita existujícího subjektu
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda: identita podniku, prezentace na internetu a vývoj nové aplikace
Vratislav Bureš -
Vizuální identita neexistujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Vladimír VILIMOVSKÝ -
Vizuální identita existujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Martin KOZÁK