Martin Jurek
Master's thesis
Austria´s FDI
Austria’s FDI
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na rakouské přímé zahraniční investice a konkrétněji na internacionalizace rakouských firem v České republice. Cílem je důkladné zobrazení aktivních přímých zahraničních investic Rakouska, představení internacionalizačních modelů vstupu na zahraniční trh a jejich aplikace v analýze rakouských firem přítomných v České republice. Prvním krokem k zodpovězení cílových otázek …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on Austrian foreign direct investments and more specifically on the internalization of Austrian companies into the Czech Republic. The aim is to thoroughly display the Austria's outward foreign direct investments, introduce the internationalization models and apply them in an analysis of Austrian companies present in the Czech Republic. The first step towards answering research …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Michaela Wranová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20602
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta