Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s. – Martin KYJOVSKÝ
Martin KYJOVSKÝ
Bachelor's thesis
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
An analysis of common business of OSEVA, a.s. on the western and eastern markets
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou společného podnikání společnosti OSEVA, a.s. na západním a východním trhu. Teoretická část je zaměřena na popis mezinárodního pro-střední a jeho vlivů na mezinárodní podnikání. Dále se zabývá marketingovým výzkumem zahraničních trhů a stanovením strategií pro jednotlivé části marketingového mixu. Součástí teoretické části je také popis zemědělských trhů jednotlivých …moreAbstract:
The bachelor work deals with common business of OSEVA, a. s. company on the western and eastern market. The theoretical part is aimed at description international surroundings and their effects on international business. Further it depicts the marketing research of in-ternational markets and assessment of strategies for particular parts of marketing mix. A part of the theoretical part is also a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
16147
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYJOVSKÝ, Martin. \textit{Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/0kkf3s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KYJOVSKÝ, Martin. Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Návrh komunikační a distribuční marketingové strategie ve společnosti Triexpert
Tereza Kopecká -
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Jaroslav Mužík -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Distribuční strategie Pekařství Kučera s.r.o.
Nicola Kučerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov