Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s. – Martin KYJOVSKÝ
Martin KYJOVSKÝ
Bachelor's thesis
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
An analysis of common business of OSEVA, a.s. on the western and eastern markets
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou společného podnikání společnosti OSEVA, a.s. na západním a východním trhu. Teoretická část je zaměřena na popis mezinárodního pro-střední a jeho vlivů na mezinárodní podnikání. Dále se zabývá marketingovým výzkumem zahraničních trhů a stanovením strategií pro jednotlivé části marketingového mixu. Součástí teoretické části je také popis zemědělských trhů jednotlivých …viacAbstract:
The bachelor work deals with common business of OSEVA, a. s. company on the western and eastern market. The theoretical part is aimed at description international surroundings and their effects on international business. Further it depicts the marketing research of in-ternational markets and assessment of strategies for particular parts of marketing mix. A part of the theoretical part is also a description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KYJOVSKÝ, Martin. \textit{Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/0kkf3s/.
Jak správně citovat práci
KYJOVSKÝ, Martin. Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Návrh komunikační a distribuční marketingové strategie ve společnosti Triexpert
Tereza Kopecká -
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Jaroslav Mužík -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Distribuční strategie Pekařství Kučera s.r.o.
Nicola Kučerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov