Reedukační procesy v Diagnostickém ústavu pro mládež v Ostravě – Jana STEHNOVÁ
Jana STEHNOVÁ
Bakalářská práce
Reedukační procesy v Diagnostickém ústavu pro mládež v Ostravě
Reeducation processes at the Juvenile Diagnostic Institute in Ostrava
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reedukačními procesy v diagnostickém ústavu, konkrétně individuálními přístupy při naplňování plánů rozvoje osobnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy týkající se dané problematiky ústavní a ochranné výchovy, reedukace, resocializace, rozvoje osobnosti. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit jak jsou naplňovány jednotlivé PROD.Abstract:
The bachelor thesis deals with re-education processes in diagnostic institue, specifically individual approaches in the implementation of personality development plans. In the theoretical part of the thesis are defined terms related to the issue of institutional and protective education, reeducation, resocialization, personality development. The practical part is devoted to the research, whose aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEHNOVÁ, Jana. Reedukační procesy v Diagnostickém ústavu pro mládež v Ostravě. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově se zaměřením na program rozvoje osobnosti
Kristýna JOCHOVÁ -
Program rozvoje osobnosti dítěte ve výchovném ústavu
Eva VAŇKOVÁ -
Plán rozvoje dítěte s kombinovaným postižením ve třídě přípravného stupně základní školy speciální
Věra Šustáčková -
Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově
Kateřina ŘEHÁKOVÁ -
Integrace osob s mentalní retardací do společnosti se zaměřením na plán individualního rozvoje osobnosti
Lenka HRNČÍŘOVÁ -
Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte
Iva Roušarová -
Pojetí lásky a rodičovských vztahů u dětí a mládeže v pěstounské péči a ústavní výchově
Olga Studená -
Závislost na tabáku u dětí a mladistvých z institucionální výchovy a u dětí a mladistvých žijících v běžných rodinách
David Káčerik