Reedukační procesy v Diagnostickém ústavu pro mládež v Ostravě – Jana STEHNOVÁ
Jana STEHNOVÁ
Bachelor's thesis
Reedukační procesy v Diagnostickém ústavu pro mládež v Ostravě
Reeducation processes at the Juvenile Diagnostic Institute in Ostrava
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reedukačními procesy v diagnostickém ústavu, konkrétně individuálními přístupy při naplňování plánů rozvoje osobnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy týkající se dané problematiky ústavní a ochranné výchovy, reedukace, resocializace, rozvoje osobnosti. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit jak jsou naplňovány jednotlivé PROD.Abstract:
The bachelor thesis deals with re-education processes in diagnostic institue, specifically individual approaches in the implementation of personality development plans. In the theoretical part of the thesis are defined terms related to the issue of institutional and protective education, reeducation, resocialization, personality development. The practical part is devoted to the research, whose aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2019
- Supervisor: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STEHNOVÁ, Jana. Reedukační procesy v Diagnostickém ústavu pro mládež v Ostravě. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově se zaměřením na program rozvoje osobnosti
Kristýna JOCHOVÁ -
Program rozvoje osobnosti dítěte ve výchovném ústavu
Eva VAŇKOVÁ -
Plán rozvoje dítěte s kombinovaným postižením ve třídě přípravného stupně základní školy speciální
Věra Šustáčková -
Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově
Kateřina ŘEHÁKOVÁ -
Integrace osob s mentalní retardací do společnosti se zaměřením na plán individualního rozvoje osobnosti
Lenka HRNČÍŘOVÁ -
Portfolio dítěte v mateřské škole - diagnostický nástroj rozvoje osobnosti dítěte
Iva Roušarová -
Pojetí lásky a rodičovských vztahů u dětí a mládeže v pěstounské péči a ústavní výchově
Olga Studená -
Závislost na tabáku u dětí a mladistvých z institucionální výchovy a u dětí a mladistvých žijících v běžných rodinách
David Káčerik