Bc. Simona SÝKOROVÁ

Master's thesis

Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub

Direct marketing effective implement of communication
Abstract:
V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu …more
Abstract:
In this work I am examining the effectiveness of ``direct marketing{\crqq} as a communication instrument in ``Knižní klub`` company. In theoretical part there are described the most important facts of the marketing communi-cation and of the ``direct marketing'. There are also set the main goals of the work and working hypotheses. The practical part of the work is focused on the analysis of the contemporary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10633

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SÝKOROVÁ, Simona. Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.