Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub – Bc. Simona SÝKOROVÁ
Bc. Simona SÝKOROVÁ
Master's thesis
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub
Direct marketing effective implement of communication
Abstract:
V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu …moreAbstract:
In this work I am examining the effectiveness of ``direct marketing{\crqq} as a communication instrument in ``Knižní klub`` company. In theoretical part there are described the most important facts of the marketing communi-cation and of the ``direct marketing'. There are also set the main goals of the work and working hypotheses. The practical part of the work is focused on the analysis of the contemporary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10633
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SÝKOROVÁ, Simona. \textit{Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/0knlc6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÝKOROVÁ, Simona. Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Praktická analýza marketingové komunikace
Valeriia Vorobiova -
Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
Kateřina Linková -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková