Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub – Bc. Simona SÝKOROVÁ
Bc. Simona SÝKOROVÁ
Diplomová práce
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub
Direct marketing effective implement of communication
Anotace:
V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu …víceAbstract:
In this work I am examining the effectiveness of ``direct marketing{\crqq} as a communication instrument in ``Knižní klub`` company. In theoretical part there are described the most important facts of the marketing communi-cation and of the ``direct marketing'. There are also set the main goals of the work and working hypotheses. The practical part of the work is focused on the analysis of the contemporary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÝKOROVÁ, Simona. Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Praktická analýza marketingové komunikace
Valeriia Vorobiova -
Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
Kateřina Linková -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková