L'accord du participe passé en classe de FLE – Bc. Magda MARTYNKOVÁ
Bc. Magda MARTYNKOVÁ
Master's thesis
L'accord du participe passé en classe de FLE
The agreement of the past participle in class of FLE
Abstract:
The present diploma thesis has three main objectives. Firstly, it is to summarize the rules of the agreement of past participle as presented in French grammar books written by French and Belgian linguists. Secondly, the thesis aims at analysing two school textbooks, Latitudes (published by Didier) and On y va ! (published by LEDA), which are used in FSL lessons in the Czech-speaking environment. The …viacAbstract:
Diplomová práce má tři cíle. Za prvé, shrnout pravidla shody příčestí minulého podle toho, jak je líčí díla věnovaná francouzské gramatice francouzských a belgických lingvistů. Následně provést analýzu dvou školních učebnic, Latitudes (nakladatelství Didier) a On y va ! (nakladatelství LEDA), které se využívají v hodinách francouzštiny jako cizího jazyka v českém prostředí. Analýza slouží k odpovědi …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zverejniť od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedúci: Mgr. Jan Lazar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTYNKOVÁ, Magda. L'accord du participe passé en classe de FLE. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Malý Mikuláš v hodinách francouzštiny jako cizího jazyka
Jitka Pavlíková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Alternativní metody ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Michaela Němcová -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Petra Holcová -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková