Wortschatzerwerb nach dem Mehrsprachigkeitskonzept Deutsch nach English – Mgr. Kateřina Steinerová
Mgr. Kateřina Steinerová
Bachelor's thesis
Wortschatzerwerb nach dem Mehrsprachigkeitskonzept Deutsch nach English
Vocabulary learning after the multilingual concept German after English
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the German vocabulary learning according to the bilingualism concept German as a second foreign language after English. Such learning is based on the existence of specific parallels between German and English vocabulary, which we can nowadays use thanks to their common development as well as the borrowings from other languages. The theoretical part of the thesis …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá osvojováním německé slovní zásoby při využití konceptu mnohojazyčnosti Němčina jako druhý cizí jazyk po angličtině. Toto osvojování je založeno na existenci určitých paralel ve slovní zásobě anglického a německého jazyka, což je dáno jak společným vývojem těchto jazyků, tak přejímáním z jiných jazyků. Teoretická číst práce ukazuje, v jaké míře obě tyto skutečnosti společnou …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cyf4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Práce na příbuzné téma
-
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Zpracování sémantiky slovesných prefixů pro potřeby výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka (úroveň B1 a B2)
Renáta Malá