Kateřina LISÁ

Diplomová práce

Postupy pedagogické intervence na 1. stupni ZŠ (v práci s žáky ohroženými sociálním vyloučením)

Procedures of pedagogical intervention at primary school (when working with pupils at risk of social exclusion).
Anotace:
Diplomová práce zkoumá pedagogické intervence u žáků ohrožených sociálním vyloučením a preference učitelů v jejich podpoře. Teoretická část se zabývá identifikací a postupy pedagogické intervence u žáků se sociálním znevýhodněním, včetně legislativního rámce a vhodných výchovných opatření. Praktická část zkoumá preference učitelů a stav podpory na konkrétní škole. Výzkum zahrnoval Q-metodologii a rozhovory …více
Abstract:
The thesis explores pedagogical interventions with students at risk of social exclusion and teachers' preferences in supporting them. The theoretical part deals with the identification and procedures of pedagogical intervention with socially disadvantaged students, including legislative framework and appropriate educational measures. The practical part examines teachers' preferences and the level of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LISÁ, Kateřina. Postupy pedagogické intervence na 1. stupni ZŠ (v práci s žáky ohroženými sociálním vyloučením). Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/