Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně – Bc. Tomáš Kužel
Bc. Tomáš Kužel
Master's thesis
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
Project of Using Social Media for Marketing Purposes of the Emerging Barbershop in Zlín
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí …moreAbstract:
This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUŽEL, Tomáš. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0kzdx9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kužel, Tomáš. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Facebook Marketing
Peter Mikuš -
Facebook Marketing
Peter Person -
Facebook Marketing
Azur Bijedić