Bc. Tomáš Kužel

Master's thesis

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně

Project of Using Social Media for Marketing Purposes of the Emerging Barbershop in Zlín
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí …more
Abstract:
This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaněk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kužel, Tomáš. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing