Ideální učitel (z pohledu žáků deváté třídy) – Bc. Veronika Kovaříková
Bc. Veronika Kovaříková
Master's thesis
Ideální učitel (z pohledu žáků deváté třídy)
Ideal teacher (from the ninth-grade pupils perspective)
Abstract:
Anotace Diplomová práce přináší informace o tom, jak si žáci kvarty víceletého gymnázia představují svého ideálního učitele. Cílem práce je na základě obsahové analýzy písemných výpovědí studentů vykreslit ideál pedagoga se všemi jeho charakterovými vlastnostmi, pedagogickými dovednostmi a specifickými osobnostními rysy.Abstract:
Annotation This diploma work describes and analyzes student’s oponion on how the ideal trachet look like. Information is provided based on the written questionary accomplished by the students of the fourth zdar of grammer schoul. The profile of an ideal trachet is bulit on personál characteristics, pedagogical skills and specific individua features.Keywords
Klíčová slova Ideální učitel osobnost učitele autorita učitelská profese klíčové kompetence pedagogické dovednosti žák pubescence interakce se žáky požadavky žáků výzkum. Key words Ideal teacher personality of the teacher autority teaching profession key competencies pedagogic skills student teenager interaction with students students demands research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/itpiy/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Ideální učitel očima žáků základní školy
Martina Veselá -
Sociální integrace osob se sluchovým postižením se zaměřením na partnerství a sexualitu
Igor Hampl -
Motivace učitelů k výkonu profese s problémovými žáky
Markéta PŘÍKASKÁ -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová -
Syndrom vyhoření pomáhající profese v Praze se zaměřením na speciálního pedagoga
Martin Dobruský -
Faktory ovlivňující volbu a výkon pedagogické profese
Zdeňka Strušková -
Profese učitele jako životní poslání
Tereza BAREŠOVÁ