Ideální učitel (z pohledu žáků deváté třídy) – Bc. Veronika Kovaříková
Bc. Veronika Kovaříková
Diplomová práce
Ideální učitel (z pohledu žáků deváté třídy)
Ideal teacher (from the ninth-grade pupils perspective)
Anotace:
Anotace Diplomová práce přináší informace o tom, jak si žáci kvarty víceletého gymnázia představují svého ideálního učitele. Cílem práce je na základě obsahové analýzy písemných výpovědí studentů vykreslit ideál pedagoga se všemi jeho charakterovými vlastnostmi, pedagogickými dovednostmi a specifickými osobnostními rysy.Abstract:
Annotation This diploma work describes and analyzes student’s oponion on how the ideal trachet look like. Information is provided based on the written questionary accomplished by the students of the fourth zdar of grammer schoul. The profile of an ideal trachet is bulit on personál characteristics, pedagogical skills and specific individua features.Klíčová slova
Klíčová slova Ideální učitel osobnost učitele autorita učitelská profese klíčové kompetence pedagogické dovednosti žák pubescence interakce se žáky požadavky žáků výzkum. Key words Ideal teacher personality of the teacher autority teaching profession key competencies pedagogic skills student teenager interaction with students students demands research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/itpiy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Ideální učitel očima žáků základní školy
Martina Veselá -
Sociální integrace osob se sluchovým postižením se zaměřením na partnerství a sexualitu
Igor Hampl -
Motivace učitelů k výkonu profese s problémovými žáky
Markéta PŘÍKASKÁ -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová -
Syndrom vyhoření pomáhající profese v Praze se zaměřením na speciálního pedagoga
Martin Dobruský -
Faktory ovlivňující volbu a výkon pedagogické profese
Zdeňka Strušková -
Profese učitele jako životní poslání
Tereza BAREŠOVÁ