Bc. Matouš Krejčiřík

Diplomová práce

Využití memů v marketingové komunikaci

Use of Memes in Marketing Communications
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá memy a jejich užití v komunikaci na sociálních sítích a v reklamě. Tento nepříliš prozkoumaný formát tak podrobuje diplomová práce výzkumu a snaží se jej popsat a pochopit. Definovat jeho výhody, nevýhody a vnímání recipientů. Práce také zkoumá i generační vliv na toto medium a veškeré tyto informace se snaží implementovat na možné užití memu v reklamě a na správu sociálních …více
Abstract:
This diploma thesis explores memes and their use in communication on social networks and in advertising. This thesis tries to describe and understand this quite unexplored for-mat using research. Next goal is also to define its advantages, disadvantages and percep-tions of recipients. The thesis also explores the impact of generations on this format and tries to apply these informations on the possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejčiřík, Matouš. Využití memů v marketingové komunikaci. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe