Využití memů v marketingové komunikaci – Bc. Matouš Krejčiřík
Bc. Matouš Krejčiřík
Diplomová práce
Využití memů v marketingové komunikaci
Use of Memes in Marketing Communications
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá memy a jejich užití v komunikaci na sociálních sítích a v reklamě. Tento nepříliš prozkoumaný formát tak podrobuje diplomová práce výzkumu a snaží se jej popsat a pochopit. Definovat jeho výhody, nevýhody a vnímání recipientů. Práce také zkoumá i generační vliv na toto medium a veškeré tyto informace se snaží implementovat na možné užití memu v reklamě a na správu sociálních …víceAbstract:
This diploma thesis explores memes and their use in communication on social networks and in advertising. This thesis tries to describe and understand this quite unexplored for-mat using research. Next goal is also to define its advantages, disadvantages and percep-tions of recipients. The thesis also explores the impact of generations on this format and tries to apply these informations on the possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčiřík, Matouš. Využití memů v marketingové komunikaci. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetové memy na ruské sociální síti Vkontakte se zaměřením na jejich využití zpravodajskou komunitou Lentač a na vzdělávacím kanále Obrazovač
Sergey Kharitonov -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík -
Rétorické nástroje krajně pravicové mládeže na sociálních sítích. Memekolóra: případová studie
Lukáš CHLEBOVSKÝ -
Vliv internetových memů na rétoriku a způsoby komunikace v kyberprostoru
Dagmar Olšarová -
Internetové memy na ruské sociální síti Vkontakte se zaměřením na jejich využití zpravodajskou komunitou Lentač a na vzdělávacím kanále Obrazovač
Sergey Kharitonov -
Memy a radikalizace dětí a mládeže v online prostoru
Viktorie Sarah Wágnerová -
Memy a radikalizace dětí a mládeže v online prostoru
Jakub Podymák -
Rétorické nástroje krajně pravicové mládeže na sociálních sítích. Memekolóra: případová studie
Lukáš CHLEBOVSKÝ