Bc. Jan Mašek

Bakalářská práce

Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS

Marketing communication of TV show „FUTURE JOBS“
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci k mladým cílovým skupinám prostřednictvím televize. V teoretické části se zabývá podílem vybraných médií na trhu. Dále se zaměřuje na cílové skupiny Generace Y a Generace Z a jejich vztah k technologiím a s tím související vztah k online a offline mediatypům. V praktické části pak práce zkoumá konkrétní případ marketingové komunikace k mladým …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication to young target groups via the medium of television. The theoretical part deals with the share of selected media on the market. It also focuses on the Generation Y and Generation Z target groups and their relationship to technology and the related relationship to online and offline media types. In the practical part, the thesis examines a specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní