Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS – Bc. Jan Mašek
Bc. Jan Mašek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Marketing communication of TV show „FUTURE JOBS“
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci k mladým cílovým skupinám prostřednictvím televize. V teoretické části se zabývá podílem vybraných médií na trhu. Dále se zaměřuje na cílové skupiny Generace Y a Generace Z a jejich vztah k technologiím a s tím související vztah k online a offline mediatypům. V praktické části pak práce zkoumá konkrétní případ marketingové komunikace k mladým …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication to young target groups via the medium of television. The theoretical part deals with the share of selected media on the market. It also focuses on the Generation Y and Generation Z target groups and their relationship to technology and the related relationship to online and offline media types. In the practical part, the thesis examines a specific …víceKlíčová slova
marketingová komunikace media televize Generace Y Generace Z značka technologie reklama
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tp5xf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy a technologie v oblasti marketingové komunikace na trhu B2C
Pavel Pech -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Marketingová komunikace na luxusním trhu
Izolda Smirnova -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková