Bc. Simona Prantová

Master's thesis

Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků

Impact of CSR on consumer behavior of customers
Abstract:
Abstrakt Předmětem této diplomové práce je problematika současného přístupu ke společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na spotřební chování zákazníků. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s konceptem společenské odpovědnosti firem. Pozornost je věnována zejména historickému vývoji konceptu CSR, oblastem CSR, argumentům pro a proti CSR a v neposlední řadě …more
Abstract:
Abstract The purpose of this thesis is to present and discuss the Czech approach to corporate social responsibility (CSR) and its influence on consumer behavior. The theoretical part focus on basic terms related to the concept of CSR, its historici development, its scopes, arguments for and against and Publisher research. The practical part present research in the area of CSR among business chaos operating …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: PaedDr. Eva Mrázová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní