Bc. Štěpán Hykš
Bachelor's thesis
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Prima Cool - what is its target audience?
Abstract:
Bakalářská práce „Prima Cool – jaká je její cílová skupina?“ analyzuje první celoplošnou televizní stanici svého druhu v České republice – Primu Cool. Program, který se svým zaměřením profiluje na mužského diváka ve věkovém rozmezí 15 až 40 let, je svojí specifikací unikátní a v mnoha směrech zcela odlišný od zavedených vysílacích schémat ostatních televizních stanic. Práce se zaobírá otázkou, jaká …moreAbstract:
The subject of the Bachelor thesis "Prima Cool – what is its target audience?" is to describe and analyse first nationwide television channel of its kind in Czech Republic – Prima Cool. The Channel that focuses on male audience in the age range 15–40 is unique in its specification and in many ways completely different from established broadcasting schedules of other television stations. This thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s4j3c/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Komparace formátu a efektivity vysílání fotbalové Ligy mistrů na ČT sport a Prima COOL
Radek Mazal -
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Kateřina Malá -
Měření sledovanosti médií
Martin Vlach -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing a event České televize
Nicol Formánková Oravcová -
Televize a politický marketing v ČR
Markéta Matějíčková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková